You are currently viewing מדריך לשימוש באנימציה בשיווק

מדריך לשימוש באנימציה בשיווק

76% מהמשווקים אומרים שסרטוני שיווק מונפשים מגדילים את הרווחיות. כאשר משתמשים בהן באופן מתאים, אנימציה יכולה להיות אחת הצורות היעילות ביותר לתקשורת שיווקית. סרטונים מונפשים מסוגלים להעביר מסרים מורכבים בצורה פשוטה וחסכונית, לבטא רעיונות מופשטים יותר, להיות מעוצבים באופן מלא בקנה אחד עם נכסי המותג שלך, להשתנות בכל עת במהלך תהליך ההפקה ולהפוך את 'הבלתי אפשרי' לאפשרי. מאמר זה יראה כיצד אנימציה יכולה להרים את התקשורת השיווקית שלך ולשכנע אותך מדוע צריך להיות מונפש עם הסרטון הבא שלך.

 

(1) בחירת הסגנון הנכון

סרטוני אנימציה מגוונים מאוד וכוללים סגנונות רבים ושונים. הסגנון הנפוץ ביותר בסרטוני שיווק הוא אנימציית תלת מימד, אנימציה דו-ממדית המצוירת על בסיס וקטור, אנימציית עצירת תנועה וגרפיקה של תנועה.

 

אנימציה תלת מימדית

אנימציה תלת מימדית מעניקה לסרטון השיווקי שלך מגע ריאליסטי יותר. זה משמש לרוב על ידי עסקים בענפים כמו רפואה, נדל"ן ובנייה כדי ליצור תצוגה מקיפה יותר ולהעלות אובייקטים ספציפיים.

 

אנימציה דו מימדית

אנימציה דו-ממדית מצוירת ביד או באמצעות וקטור היא פחות דינמית ופשוטה יותר אך מקרינה אותנטיות ומאפשרת ליצור תמונות ועולמות שקשה מאוד או בלתי אפשרי ליצור בעזרת אנימציה תלת-ממדית.

 

אנימציית סטופ – מושן

עצור תנועה הוא ככל הנראה סגנון האנימציה המגוון ביותר שכן ניתן לשנות אותו במהלך תהליך ההפקה בכל עת. הסוג הפופולרי ביותר של הנפשות עצירות בהפצה בשיווק הוא סרטון המסביר המונפש. זה האחרון מעביר את הערך של המוצרים והשירותים באמצעות חזותיים פשוטים אך מקיפים.

 

גרפיקות תנועה

גרפיקה של תנועה מאפשרת לסרטון השיווקי שלך להעלות קשר רגשי עם הצופה בצורה תמציתית, אך מדומיינת. זה מאפשר למותג לבטא את הייחודיות שלו והופך את סרטוני המותג שלך למרתקים יותר. לכן, גרפיקה של תנועה תורמת משמעותית להעלאת ההכרה של המותג שלך.

 

כל הסגנונות שונים, והיתרונות של אחד אינם שוללים במפורש את האחר. עם זאת, בכדי להבטיח שהאנימציה שלכם תגבר ולא תפגע במותג שלכם, חשוב לקחת בחשבון איזה סגנון הכי מתאים לנושא ובאופן תואם לנכסי המותג שלכם. לדוגמה, אם יש לך עסק בן 300 שנה המספר את ההיסטוריה של החברה, ייתכן שתרצה להשתמש בסגנון אנימציה מסורתי, המצויר ביד. זה יכול לתת לאנימציה סגנון לירי ופיוטי המסייע להעביר את המיתוג אותו מבקשת החברה להביע. לעומת זאת, אם יש לך סטארט-אפ צעיר, ייתכן שתרצה להשתמש בסגנון אנימציה של CGI. זה יכול לכלול צבע בלוק גדול ותחושה טכנולוגית יותר של הסרטון.