עיצוב אתרים: הימנעו משבעת החטאים האלה

עיצוב אתרים: הימנעו משבעת החטאים האלה

האם האתר שלכם מגרש לקוחות? אם אתם מבצעים את חטאי פיתוח האתרים האלה, זה יכול לעלות לכם יותר ממה שאתם יודעים.

 

  1. האתר עמוס מדי. האתר שלכם לא יכול להיות כל הדברים לכל האנשים בעולם, אומר דרו אונגווארסקי, מייסד Grow Interactive, סטודיו אינטראקטיבי. "הרבה אנשים מנסים לשים יותר מדי, במיוחד על דפי הבית שלהם, ודוחסים יותר את גרונם של הלקוחות שלהם", הוא אומר.

 

  1. העיצוב הנוכחי מקשה על השיטוט. המסלול מהקליק הראשון למכירה צריך להיות קל. אונגווארסקי אומר שחשוב לחשוב כמו לקוחות פוטנציאלים בעת הערכת עיצוב של אתר, ושצריך להקים חשבון רק לפני התשלום. תנו ללקוחות לקנות מכם בתנאים שלהם, הוא אומר.

 

  1. הכל סטטי. העבודה על האתר שלכם לעולם אינה נגמרת, הוא אומר. המשיכו למצוא דרכים להעסיק את הלקוחות שלכם, להוסיף תוכן ולהפוך את האתר שלכם לרענן. זה יעזור לעורר עניין בלקוחות ועשוי לעזור גם בדירוג האינטרנט שלכם, הוא אומר. אם אתם מקדמים מוצר או שירות ספציפי או שאתם מבצעים קידום מכירות מיוחד, כדאי להשתמש בדפי נחיתה התומכים בדואר אלקטרוני ובמאמצים להשגת רשתות חברתיות.

 

  1. העתקה מהמתחרים שלכם. בדקו תמיד מה המתחרים שלכם עושים, אבל אל תעשו העתק הדבק, מייעץ סטיב גרייספה, נשיא חברת ExNihilo של שירותי אינטרנט. סקרו את מה שאחרים עושים, אך דברו אל הלקוחות שלכם והשתמשו בידע המוסדי שלכם כדי לקבוע מה חשוב להם.

 

  1. התעלמות מצרכי הקהל שלכם. נסו לגרום לבני דור הבייבי בומרס לקרוא שמונה נקודות והם עלולים להיות מתוסכלים מאוד. וודאו שאתם מבינים את הקהל שלכם ואת העדפותיו לפני שאתם בונים את האתר שלכם. גופנים זעירים או קשים לקריאה או צבעים קשים עשויים להיראות נהדר מבחינה עיצובית, אבל אם אתם לא מעצבים עבור האנשים שקונים מכם, אתם עלולים לאבד את העסקאות איתם, אומר גרייספה.

 

  1. דעו את האנליטיקס שלכם. סקרו את הניתוח של אתרים שיש לכם לפני שתתחילו לתכנן אתר חדש, אומר גרייספה. דעו את שיעור הכניסה שלכם – מספר האנשים שעוזבים את האתר לאחר צפייה בעמוד אחד או שניים בלבד – דף הכניסה העליון ודף היציאה העליון שלכם. Google Analytics יעזור לכם להבין מאיפה התנועה שלכם מגיעה, באילו מילות מפתח אנשים משתמשים כדי למצוא אתכם ומה הם קוראים באתר שלכם. ככה, אומר גרייספה, אתם יכולים לבנות יותר ממה שכבר עובד לכם טוב.

 

  1. סירוב לקבל עזרה. אל תתנו לגאווה שלכם או לפחד שלכם לבזבז להרוויח לכם מקום ב- WebPagesThatSuck.com. אם עיצוב אתרים אינו הקטע החזק שלכם ואתם זקוקים ליותר ממה שתבנית לעיצוב אתרים יכולה לספק, פנו לעזרה מקצועית. בדקו את העמותות העסקיות המקומיות שלכם וחפשו באינטרנט אתרים שאתם אוהבים. לרבים יש קישורים בתחתית לאתרי המעצבים שלהם, כך שתוכלו למצוא מעצב שאת העבודה שלו אתם כבר אוהבים.

 

תוכלו להתייעץ עם חברה לבניית אתרים בחיפה.

סגירת תפריט