You are currently viewing ההיסטוריה של אירוסין וטבעות נישואין

ההיסטוריה של אירוסין וטבעות נישואין

טבעות אירוסין ונישואין הן בעלות היסטוריה ארוכה, שתחילתן בימי מצרים ומשקפות את הסגנונות המשתנים של התקופה מאז. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על ההיסטוריה של טבעות האירוסין והסגנונות הפופולריים שסימנו עשרות שנים מסוימות.

 

הרבה לפני המנהג לענוד טבעות נישואין כאות למחויבות זוגית, פרעונים מצריים ראו את המעגל כסמל לנצח. הרומאים זיהו צורה זו, ללא התחלה וללא סוף, כדי להיות הייצוג המושלם לכבד את חוזה הנישואין.

 

שנות ה -20: תחילת המאה העשרים הייתה תקופה של התרחבות ושפע, בזכות המהפכה התעשייתית. טבעות אירוסין ונישואין שיקפו את העושר החדש, עם טבעות יהלום מעוטרות בפלטינה.

שנות העשרים והשלושים: ארט דקו היה הנושא של שנות העשרים והשלושים. הסגנונות היו יותר גיאומטריים ומודגשים עם אודמים וספירים במעבר לעבר משהו מודרני יותר מהסגנונות הנשיים יותר של העשור הקודם.

שנות הארבעים: מלחמת העולם השנייה הביאה לקשיים רבים והפכה את הפלטינה, המתכת הקודמת שנבחרה עבור טבעות אירוסין, למעטה. גם עם קשיים כלכליים, עיצובים של טבעות אירוסין היו מודגשים בגודלם. במקום אבן החן הנבחרת של יהלום, זוגות רבים השתמשו בספירים ובאודמים מדומים לטבעות האירוסין שלהם. 

שנות ה -50: כוכבת קולנוע פופולרית באותה תקופה, אודרי הפבורן, בחרה טבעות להקות יהלום הניתנות לערימה. כל אחד מהם היה בצבע שונה של זהב, והיא יכלה לבחור זהב לבן, זהב צהוב או זהב ורוד שיתאים לתלבושת שלה. עיצוב הטבעות הניתן לגיבוב צבעוני זה היה פופולרי בעשור זה.

שנות השישים: שתי נשים פופולריות בשנות השישים שינו סגנונות טבעות אירוסין. אליזבת טיילור עלתה לכותרות בשנת 1963 עם טבעת יהלום בגזרת Asscher 33 קראט של ריצ'רד ברטון. זו הייתה הכותרת הגדולה ביותר בנושא אירוסים מפורסמים מאז שג'ון פ 'קנדי העניק לג'קלין טבעת אמרלד ויהלום מדהימה לפני מספר שנות השבעים. 

שנות השבעים: דור הזוגות הזה רצה משהו חדש ושונה, והנסיכה והגזרות הקורנות היו בחירה. הצורות המרובעות הפכו ונותרו מבחר פופולרי עבור כלות להיות.

שנות השמונים: סלבריטאית בעולם המלוכה, הנסיכה דיאנה, יצאה לדרך מגמה של טבעות אירוסין כאשר הנסיך צ'רלס העניק לה ספיר סגלגל המוקף במערך הספיר והיהלום שוכפל ונמכר במשך שנים.

שנות התשעים וה -2010: בשני העשורים הללו לא נשלט סגנון אחד. משנה לשנה יצירות חדשות היו עולות ויורדות, אך טבעת האירוסין הנבחרת ביותר הייתה טבעת היהלום הסוליטרית הפשוטה. החיתוך, הצבע, הבהירות והקראט הפכו לגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון, מכיוון שהאבן היחידה הייתה מוקד הטבעת. היום: הטרנד של היום כולו עיצובים ייחודיים בהתאמה אישית המשקפים את הסגנון האישי של בני הזוג. זוגות מחפשים מסע אינטימי בעיצוב ויצירת טבעת אירוסין ולהקות נישואין בלבד שלהם. בחנות טבעות הנישואין יש את כל מה שהזוגות של היום מחפשים, ואף מציע ללקוחות את ההזדמנות הייחודית לעבוד עם מעצבים.