You are currently viewing מדוע כדאי להשקיע בתוספות שיער טבעי על פני שיער סינטטי

מדוע כדאי להשקיע בתוספות שיער טבעי על פני שיער סינטטי

תוספות שיער יכולות לשנות באופן משמעותי ועמוק ביותר את כל התפיסה העצמית שלכן. על מנת להשיג את כל התוצאות האפשריות והחיוביות של תוספות שיער שהופכות מראה שיער דליל וקצר לשופע, מלא חיים וחיוניות – יש לעשות כמה החלטות חכמות בדרך ליצירת המכלול של התוספות באופן מודע, איכותי ומקצועי ביותר. כך, ההחלטה על איזה תוספות לעשות הלכה למעשה היא הקריטית והמהותית ביותר. לכן, יש לקחת בחשבון כמה וכמה מהגורמים המכריעים ביותר בכל הקשור לאיכות של תוספות השיער, ויש לגשת לעניין באופן כמה שיותר מודע, זאת על מנת לא לעשות שגיאות שיעלו לכן ביוקר בטווח הארוך.

מה הם ההבדלים המהותיים ביותר בין תוספות שיער טבעי וסינטטי?

כאשר לוקחים תוספות שיער, המטרה העיקרית של הפריט הזה היא להעניק לאישה מראה יותר שופע, בריא, טבעי ואיכותי. היו יש הרבה דברים שבעבר היו "מן החי" וכיום נהיו סינטטיים, החל מפרוות ועד לנעלי עור. אך כאשר מדובר בשיער אדם, קשה מאוד לעשות את ההעתק המדויק והמושלם שלו מבלי להתפשר על הדקויות הקטנות ולפגוע בתחושה הכללית. כך שלמעשה ההבדל המהותי ביותר בין תוספות שיער טבעי לסינטטי, זה התחושה והמראה שלו.

האם יש מצבים שבהם גם תוספות שיער סינטטי יכולות לעשות את העבודה?

היתרון הגדול ביותר של שיער סינטטי לעומת השיער הטבעי זה כמובן המחיר שלו. כך, במקרים בהם יש צורך בפתרון מהיר, מיידי וזול יחסית – השיער הסינטטי בהחלט יכול לעשות את התפקיד הזה בצורה הטובה והיעילה ביותר. בנוסף, מדובר בדרך לבדוק האם באופן תיאורטי הפתרון של תוספות שיער מתאים לאישה באופן אישי. זאת משום שלא כולן מצליחות להתרגל ולהתחבר לתחושה של השיער הנוסף על הראש. כך שהאפשרות לרכוש תוספות שיער סינטטי זולות שיעניקו את התחושה הבסיסית ביותר שתיתן תובנות כלליות האם הפתרון הזה מתאים לאישה הספציפית או לא, ובכך לחסוך את ההשקעה הגדולה והמיותרת שלאו דווקא תהיה מוצלחת.

ההבדלים בטיפול ובטיפוח בתוספות השיער הטבעי לעומת הסינטטי

אחד הגורמים החשובים ביותר שמבדילים בין תוספות שיער טבעי לבין סינטטי, זה האפשרות לשמור על השיער באופן דומה לשיער הטבעי, רק ביותר עדינות, הזנה וטיפוח. שיער סינטטי, לעומת זאת, בשל היותו לא טבעי, דורש יחס הרבה יותר מכני. יש למנוע מהשיער להתעקם והיווצרות של זוויות בתוכו, משום שזה מאפשר לראות באופן מיידי שמדובר בשיער מלאכותי (משום ששיער טבעי לא יכול להיראות כך). לכן יש לשמור על השיער הסינטטי בקופסאות ושקיקי אחסון מתאימים, על מנת לשמור על המראה שלו לאורך זמן. בדרך כלל, תוספות השיער הסינטטי הן לא כאלה שנמצאות על ראש הלקוחה כל הזמן, אלא "נשלפות". כך, במידה ומחפשים פתרון קבוע, תוספות שיער סינטטיות לרוב לא עונות על הדרישה.

אחת ולתמיד – מה היא ההמלצה של מומחים בתחום?

מומחים שונים בתחום השיער מיומנים בשירותים שונים ויכולים להעניק ללקוחותיהם פתרונות כאלה ואחרים עבור נושאים משתנים. עם זאת, מומחי השיער המתקדמים ביותר תמיד שואפים למראה הטבעי ביותר, ולכן תוספות השיער מהוות את הדרך הטובה ביותר להשיג את כל המטרות של הלקוחה וגם לאפשר למומחה לבטא את המיומנויות שלו באופן המובהק והמרשים ביותר. בסופו של דבר, יש ליצור את הסינרגיה המושלמת בין היכולות של האמן בתחום השיער לבין הרצונות של הלקוחה ולעשות זאת באופן שיאפשר ניצול מיטבי של כספי הלקוחה וכישורי הספר. לאזר לוי תוספות שיער תמיד שואף לתת את הפתרונות הטובעים ביותר, תוך הדגשה של יתרונות תוספות השיער הטבעי.