טיפים וטריקים לחסוך בהזמנת בתי מלון

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לחסוך בעלויות המלון, אם תעשה שיעורי בית.

ביליתי כמה שנים כמנהל יחסי הציבור של רשת המלונות הגדולה בעולם. עכשיו שנים מאוחר יותר, אני לא יכול שלא לשים לב איך כמה דברים באמת לא השתנו כל כך בענף המלונאות.

 

לדוגמה, רשתות מלונות גדולות עדיין מפרסמות שתמצא את המחיר הנמוך ביותר על ידי הזמנה ישירות דרך האתר שלהן.

 

רוצה לדעת משהו? אל תאמין לזה. כי לפעמים יש דרכים טובות יותר לחסוך במלונות. יש דרכים לחדד עסקה ולחסוך קצת כסף.

 

אני לא אומר שמלונאים משקרים. למעשה, אני חושב שרובם אנשים ישרים, ומנסים לתת לך את המחיר הנמוך ביותר באתר שלהם.

 

אולם הבעיה היא שלאף מותג מלונות אין שליטה על האינטרנט ועל מתחריו המקוונים.

 

הרשו לי לתת לכם דוגמה טובה לבעיות שיכולות להיות בעת הזמנת מלון.

 

אני חבר בתוכנית הנאמנות של Marriott, כמו גם בתוכנית של מותגי מלונות רבים אחרים. בחודש שעבר הייתי צריך מלון באמסטרדם ללילה אחד. לאחר שבדקתי את המחיר באתר מריוט, התקשרתי למספר ההזמנה וביקשתי את "המחיר הטוב ביותר". הסוכן בחן את המחירים שטרם פורסמו של המלון וציטט לי מחיר נמוך עוד יותר מאשר באתר האינטרנט שלהם.

 

נשמע מדהים, נכון? אבל הסיפור לא נגמר שם.

 

לפני שהתקשרתי למריוט, בדקתי גם את המחיר ב-Hotels.com, מאגר מלונות. המחיר שלו היה נמוך יותר מהשניים שציינו לי על ידי מריוט מכיוון שהוא סיפק "הנחה לחג".

אמרתי את זה לסוכנת, והיא אמרה שמריוט תנפיק החזר עבור ההפרש. עם זאת, אצטרך להגיש טופס מקוון ולכלול את התאריך והשעה שראיתי את המחיר.

 

הנקודה שלי היא שלמריוט ולרשתות אחרות אין שליטה על Hotels.com או סוכנויות נסיעות מקוונות אחרות. מלונות בדרך כלל גובים כמה דולרים פחות באתרים שלהם, אבל מדי פעם אתרי ההשוואות מורידים את המחיר. בדוק שוב את המחירים ותוכל להנות מזה.

 

אתם עשויים לתהות מדוע פשוט לא הזמנתי את החדר עם בהוטלס וחסכתי זמן. הסיבה היא שאם תזמינו דרך אתרי ההשוואות, מותג של מלון לא יעניק לכם נקודות עבור השהות.

 

ישנן דרכים רבות אחרות שבהן תוכל לחסוך בבתי מלון ולמקסם את החיסכון שלך בזמן הנסיעה. צוות המומחים של אתר cheaphotelstelaviv ריכזו כמה טיפים שיכולים לחסוך לך הרבה.

1) הדרך הראשונית הטובה ביותר לחסוך בבתי מלון: דבר עם בן אדם

המחירים במלונות יוקרה רבים יכולים להשתנות לא מעט בהתאם לתפוסה באותו זמן. נכס עשוי להיות מלא בשבוע אחד בגלל כינוס או חג וכמעט ריק בשבוע הבא. אם אתם מסתכלים על מלון שיש לו דלפק הזמנות באתר, כפי שעושים נכסי יוקרה רבים, תקראו לזה. שאל מתי המלון צופה שתהיה לו את התפוסה הנמוכה ביותר ואת התעריפים הנמוכים ביותר. ואז שאל אם במהלך התקופה יש סיכוי שהם ישדרגו אותך לחדר טוב יותר. לפעמים הנציג יוכל לתת לך קוד מבצע או קופון לבוקינג.

2) חפשו חבילה שתחסוך במלונות

מלונות, במיוחד נכסים יוקרתיים, אוהבים להרחיק את התעריפים המוזלים שלהם מעיני הציבור הרחב. הם עושים זאת על ידי שילוב של תעריפי החדרים שלהם עם כרטיסי טיסה, תוך הסוואת המחיר המוזל. אם תזמינו דרך סוכני נסיעות מקוונים (Orbitz, Expedia, Travelocity, Booking.com וכו'), לרוב תמצאו הנחות טובות. עם זאת, עשה את החשבון תחילה כדי לקבוע את המחיר הכולל אם קנית כל רכיב בנפרד.

3) שהייה בשהות ממושכת

למלונות לשהייה ממושכת תמיד היה מוניטין דל בקרב מטיילים רבים. אבל אם אתם מטיילים בתקציב נמוך ומחפשים תמורה אמיתית, הם דרך טובה לחסוך בעלויות המלונות. בהסתכלות על תמונת התקציב הכוללת, הם יחסכו כסף אם תשתמשו במטבח בחדר. אבל תגלו גם שהתעריפים נמוכים למדי בסופי שבוע כאשר נוסעים עסקיים חזרו הביתה.

4) השתמש במדיה חברתית

אחת הדרכים הבטוחות למשוך את מיתרי הלב של מלון – ולקבל תעריף טוב יותר – היא להשתמש במדיה חברתית. לפני שתזמינו, צייצו את המלון וראו אם הם מציעים מבצעים מיוחדים (שלרוב משודרים קודם כל במדיה החברתית).

 

תעשו להם לייק בפייסבוק. ואולי תשלח ציוץ לפני הגעתך ותגיד כמה אתה מצפה להישאר איתם. זה עשוי לעזור לך לקבל שדרוג, אבל עדיין, אל תשכח לבקש אחד עם ההגעה. חלק מהמותגים מעניקים נקודות נאמנות לאורחים שמקדמים את המותג ברשתות החברתיות.

5) רוצה שדרוג?

דרך טובה להגדיל את הסיכויים שלך לקבל חדר טוב יותר היא לבצע צ'ק-אין מאוחר יותר במהלך היום. זה כאשר למלון יש מושג טוב לגבי מלאי זמין לאותו ערב. כמו כן, שקול להישאר במלון חדש שנבנה. יש להם תמריץ גדול יותר לשכנע אורחים לחזור פעם נוספת על ידי מתן שדרוג. וכמובן, להפוך לחבר בתוכנית נאמנות של המלון הזה.

6) חסוך במלונות על ידי נסיעה מחוץ לעונה

בתי המלון צריכים להשאיר את החדרים שלהם מלאים. מחוץ לעונה, אחרי שההמונים עזבו או עדיין לא הגיעו, הם יורידו מחירים לעתים קרובות. חלקם יספקו גם הטבות נוספות כדי לפתות את העסק שלך. הטבות כאלה עשויות לכלול זיכויים לספא, ארוחות מוזלות במסעדת המלון ותמריצים אחרים. תסתכל גם על מלונות עסקים לשהייה בסוף השבוע.