מרכזיה בענן – פשוט לייעל את העסק שלך

מרכזיה בענן – פשוט לייעל את העסק שלך

מרכזיה בענן – מה זה אומר?

מרכזיה בענן, או במילים אחרות, מרכזיה וירטואלית, היא פתרון כחלק משירותי ענן לעסקים מסוג IP Centrex. בשנים האחרונות ניתן לראות זינוק בכמות בתי העסק שעשו את המעבר לעבר מרכזיות בענן. ואיך אפשר שלא? כשמרכזיה בענן מחוברת לענן נתונים, למיילים, לפקס ולמחשבים בנוסף לכל הפעולות של מרכזיה פיזית – למה להתעקש להישאר מאחור?

מרכזיה וירטואלית בענן מאפשרת חיבור לכמה שיותר ספרי תקשורת, מביאה לחיסכון בעלויות ועוד לא התחלנו לדבר על שלל התכונות המתקדמות שהיא מוסיפה עבור כל שלוחה המתארחת במערכת ועל מגוון השירותים שהיא מציעה.

 

עם מרכזיות בענן אפשר הכול

מטלפונים אנאלוגיים פשוטים ועד לטלפוני תוכנה ללפטופ וטלפונים סלולריים – אפשר לחבר לה הכול. מרכזיה בענן מתחברת לטלפוני מנהלים חכמים, לטלפוני IP, הרבה שלוחות, מעט שלוחות, כל מה שרק תרצו למעשה. למרכזיה וירטואלית אין הגבלה מבחינת גודל, ולכן בעלת יתרון משמעותי על פני המערכות המתחרות, ותשמש אתכם גם כשהעסק יתרחב ויגדל.
בקיצור – אתם מתאימים את המרכזיה הוירטואלית אליכם, ולא להפך.

מרכזיה בענן

מרכזיה וירטואלית – הדרך שלך להצלחה

כל עסק זקוק לה – מרכזיה וירטואלית בענן משפרת את הפרודוקטיביות בעסק, את זמינות העובדים, את איכות השירות ללקוחות, את הניהול השוטף – ובכך מגדילה את המכירות משמעותית.
מערכות ההפעלה של מרכזיות לעסקים מתוכננות בצורה יעילה לעסק, פתוחה וגמישה כדי שכל עסק יוכל להתאים את השירות עבורו.

 

מהם השירותים שכוללת מרכזיה וירטואלית בענן?

  • חיבור לציוד קיים – טלפונים, פקס, פנל דלת, שער לרכבים ועוד.
  • חיבור טלפוני IP על גבי תשתית אחת (דבר אשר חוסך בהוצאות תשתית).
  • חיבור טלפוני IP גל גבי רשת תקשורת נתונים.
  • אפשרות עבודה מרחוק ובדרכים באמצעות טלפונים בבית העובדים/שלוחות בלפטופ/שלוחה בנייד.
  • אפשרות לנתב שיחות IVR בשפות שונות וברמות שונות ללא הגבלה.
  • מעגלי המתנה עם אפשרויות מגוונות להפצת שיחה – דבר אשר משפר את יעילות המענה ללקוח ואת שירות הלקוחות.
  • יחד עם כל השירותים הנלווים, המרכזיה הוירטואלית כוללת גם את כל שירותי המרכזיה המסורתיים, כך שלא צריך לוותר על דבר – החזק, העבר, שיחת מפגש, חנה שיחה, לא להפריע וכו'.
  • אין הגבלה של קבוצות חיוג.
  • אפשרות לשלוח פקסים דרך המייל, כמו גם האפשרות לקבל פקסים ישירות למייל.
  • אפשרות חיוג מאאוטלוק או מאנשי הקשר (מאפל/גוגל).
  • אפשרות חיבור קלה ויעילה למערכות CRM של העסק.
  • הקלטת שיחה ע"פ דרישה או באופן גורף.
  • הוזלת עלויות בזכות חיבור לספקים יעילים וזולים יותר בעולם.
  • הקצאת מספר לכל עובד, לכל מקום בו נמצא.

 

היתרונות ברורים – עם מרכזיה בענן העסק פשוט מתנהל טוב יותר.

רוצים לראות איך גם העסק שלכם מגיע לעננים? להזמנת מרכזיות בענן, התקשרו אלינו

סגירת תפריט